ONGI ETORRI LAGUNA!!
Blog honetan teknologia berriei buruz zenbait informazio interesgarri eskainiko dut, eta hau irakasleok eskolan nola aplikatu dezakegun. Zehatz-mehats Haur Hekuntzan zentratuko naiz nire lan honetan. Espero dut blog honetan gustura murgiltzea, eta parte hartzera gonbidatzen zaitut.

lunes, 4 de abril de 2011

INFORMAZIOAREN GIZARTEAN BIZI GARA

Gizartea, erlojuen orratzekin batera doa aurrera, aldatu egiten da etengabe, eta aldaketa hauek azken urteetan oso nabariak izan direla esan genezake.

Teknologia berriek mundua eraldatu dute, gizakion bizimodua jada ez da lehengo berdina, geure artean harremantzeko era aldatu da, erosotasun handiak eskaini dizkigu... baina dena ez dira abantailak, ez horixe.

Teknologia berri hauen menpe gaudela esatera ausartuko nintzateke, hauek erabiltzera ohitu gara eta kasu askotan ezin dugu imaginatu geure egungo bizitza hauek gabe.

Zerezanik ez kontrolaren inguruan. Teknologia berriek gizakion datu, argazki eta informazio mordoa bil dezakete, eta modu honetan kontrola handia izan daiteke.

Horrelako ezer ez zaio gertatzen ordea, internetik ez duen gizabanakoari. Pertsona hori kontrolatzea benetan zaila izango litzateke, bai, baina aldi berean gizaki horrek hainbat eta hainbat oztopo aurkituko ditu bere bidean, bizitzeko eran eta abar, dena baitago neurtua teknologia berriak erabiltzen dugunontzat.
Beraz, esan genezake teknologia berrien mundu honetan sartzeko aukera ez dutenentzat(euren gizartearen atzerapen teknologiko edo egoera dela eta...)hau guztia hesi edo oztopo bat izan daitekela gizarteratzeko orduan.

Nik, honetaz hausnartzen dudan bakoitzean, zera pentsatzen dut:
Ze puntutaraino hel daitezke aldaketa hauek geure gizartean? Ba al dago mugarik, edo urte batzuen buruan mundu birtual batean biziko gara?

Zuei ere, irakurle maiteok, zuen eritzia ematera gonbidatzen zaituztet berriro. Iruditzen zait gai hau hausnartzeko modukoa dela, geure etorkizuna nolabait baldintzatuko delako aipatutako horrekin guztiarekin.

Eta bukatzeko, ondorengo bideo hau eskegiko dut hemen, buruari pixkat eragin diezaiozuen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario