ONGI ETORRI LAGUNA!!
Blog honetan teknologia berriei buruz zenbait informazio interesgarri eskainiko dut, eta hau irakasleok eskolan nola aplikatu dezakegun. Zehatz-mehats Haur Hekuntzan zentratuko naiz nire lan honetan. Espero dut blog honetan gustura murgiltzea, eta parte hartzera gonbidatzen zaitut.

miércoles, 6 de abril de 2011

TESTU BIRSARTUA, Zertarako BLOG-ak Haur Hezkuntzan?


Zergatik blogak Haur Hezkuntzan? Nola erabili? Zertarako? Blogak oso erabilgarriak dira gaur egungo gizartean, oso erraz sor daitezke, eta edonork parte har dezake bertan iritzia emanez eta bestelako ekarpenak eginez. Modu honetan, Haur Hezkuntzan ere erabilgarriak izan daitezkela pentsatzen dut, nola edo hala. Gure Haur Hezkuntzako ikasgelan teknologia berriek presentzia izan behar dute, hau baita ikasgelatik at eta euren etorkizunean aurkituko duten errealitatea. Horregatik ikasgelan, esate baterako BLOG-ei erabilpen bat ematea oso positiboa izan daiteke. Internet eta ordenagailuen mundura pixkat hurbiltzen joan daitezen. BLOG-ak lantzen gabiltzan gaien inguruan sor ditzakegu, eta bertan klasean egiten ditugun gauzak idatzi, lantxoen argazkiak igo, edota egindako ibilaldietan ateratako argazkiak... Horrela, bide batez gurasoak ere informatuta izango ditugu klasean egiten ditugun ekintzen inguruan, eta haurrak etxean ere gurasoekin konpartitu ahalko dituzte ikasi dituzten gauzak pantailaren aurrean.

No hay comentarios:

Publicar un comentario